OpenStudy (anonymous):

If y = 4x -2, find y when x = 4. A. 4 B. 6 C. 14

hero (hero):

y = 4x -2 y = 4(4) - 2 y = 16 - 2 y = 14 The answer is C.

OpenStudy (anonymous):

ookkaayy ccooolol ii tthhoouugghhtt ssoo.... ii ddoonntt kknnooww wwhhaatt wwrroonngg wwiitthh mmyy kkeeyyppaadd iittss ppuuttttiinngg eexxttrraa lleetttteerrss....