OpenStudy (anonymous):

The avg of 5 numbers is 45. If no number is less than 40, what could be the maximum number possible value of one of the numbers?

OpenStudy (anonymous):

@wasiqss

OpenStudy (wasiqss):

65 is answer

OpenStudy (wasiqss):

ab pucho gi kaise :P

OpenStudy (anonymous):

Yaaar mujhe batao kese kiya hai, answer to peche answer key me bhi dia hota hai

OpenStudy (anonymous):

Haan zahiri see baat hai, mujhe pata he aap bht efficient he maths me answer lane me apko time nahi lgta.

OpenStudy (wasiqss):

achaww :D chalo samjhata hun

OpenStudy (wasiqss):

daikho agar 5 values hai a,b,c,d,e in sb variable ki koi na koi value hai , and kisi ki bhi value 40 se kam nahi ok?

OpenStudy (anonymous):

theek

OpenStudy (wasiqss):

ab daikho, humme chaihe k in sb variable mai sai highest number kia hoga ok?

OpenStudy (wasiqss):

averge ye hogi na= (a+b+c+d+e)/5= 45

OpenStudy (wasiqss):

ok?

OpenStudy (anonymous):

theek

OpenStudy (wasiqss):

ab daikho hm suppose kr laite hain k jo 4 variable hai un sb ki value minimum hai, kyo k isi tarah highest value a sakti hai ek variable ki ok?

OpenStudy (anonymous):

minimum 40

OpenStudy (wasiqss):

han sahi toh 4 variable ki value 40 laite hai ok? taake jo akhri variable ki value highest aye ok?

OpenStudy (anonymous):

@wasiqss medal was for ab pucho gi kaise

OpenStudy (anonymous):

yar 5 * 45 = a+b+c+d+e 225 = 160+e 225/160 = e 45/32 =e

OpenStudy (wasiqss):

hehe @sheg bhai thanks :P

OpenStudy (wasiqss):

@Zeerak dumbo :D

OpenStudy (anonymous):

Oh noooooo

OpenStudy (anonymous):

sorry 225-160

OpenStudy (wasiqss):

225=160+e mai e ki value kia hogi?

OpenStudy (anonymous):

hahahahaha

OpenStudy (wasiqss):

65 hogi na :P

OpenStudy (anonymous):

@wasiqss bhai ap samjha sakte hain ki apne 4 variable ki value 40 kaise li?

OpenStudy (wasiqss):

@Zeerak lagta hai tmhe waqai tution ki zarurat hai :P

OpenStudy (anonymous):

haan yaar please yaar tm mujhe bewaqook mat smjhna im not that bad at maths, abhi kuch din pata nhi kya hogya hai

OpenStudy (wasiqss):

sid bhai dakho 5th variable ki value jb hi higjest aa sakti hai jb baki 4 minimum hon

OpenStudy (wasiqss):

@Zeerak pyar wagaira toh nahi hogaya :P

OpenStudy (anonymous):

Haan tumse

OpenStudy (wasiqss):

hehe ""no comments""

OpenStudy (anonymous):

Ek or question he avg ka

OpenStudy (wasiqss):

bs question krwati jao muft mai :P

OpenStudy (anonymous):

:) Acha choro

OpenStudy (wasiqss):

nahi lao mazak kr raha tha dil pai mt lo :P

OpenStudy (wasiqss):

kahaaaaa gaiiii..