OpenStudy (saifoo.khan):

Differentiate: sin(x)*cos(2x)

OpenStudy (anonymous):

\[\frac{d}{dx}sinxcos(2x) = \frac{d}{dx}sinx(1-2sin^2x)\]Does that help?

OpenStudy (saifoo.khan):

Umm. Sorry no. I have to use the chain rule. @RolyPoly

OpenStudy (saifoo.khan):

@yummydum : That won't work. :P

OpenStudy (anonymous):

i realized that :P

OpenStudy (anonymous):

\[\frac{d}{dx}sinxcos(2x) = cos(2x)\frac{d}{dx}sinx+sinx \frac{d}{dx}cos(2x)\]This?

OpenStudy (saifoo.khan):

Pretty late though. @yummydum

OpenStudy (anonymous):

uff acha bhai mein chali jaati hoon..khush?

OpenStudy (anonymous):

You have to use chain rule for the second term lol

OpenStudy (saifoo.khan):

Yes! @RolyPoly I got till: \[uv'+vu'\]\[\sin x(-2\sin(2x))+ \cos(2x)(\cos x)\]

OpenStudy (saifoo.khan):

@yummydum : RUKO! Sath chalte hain. ;)

OpenStudy (anonymous):

kahan leja rahe ho?

OpenStudy (saifoo.khan):

In the second term? is my working correct? @RolyPoly

OpenStudy (anonymous):

Yes, I think so..

OpenStudy (saifoo.khan):

Jehan aap farmaish karain. @yummydum

OpenStudy (saifoo.khan):

What will the step after that? I'm stuck till there. @RolyPoly

OpenStudy (anonymous):

yea it's right

OpenStudy (anonymous):

sin2x = 2sinxcosx cos2x= 2(cosx)^2 -1

OpenStudy (anonymous):

\[=-2\sin x\sin(2x)+ \cos(2x)(\cos x)\]\[=-2\sin x(2\sin x \cos x)+ (2cos^2x-1)(\cos x)\]

OpenStudy (anonymous):

For the first term, you'll get -4(sinx)^2 cosx (sinx)^2 = 1-(cosx)^2

OpenStudy (anonymous):

Then you can express it in terms of cosx, if that's what you want.

OpenStudy (saifoo.khan):

Ohhh. Right. Thanks @RolyPoly and @technofable

OpenStudy (saifoo.khan):

idk what does that mean.. @yummydum Dubai chaltay hain. =D

OpenStudy (anonymous):

Welcome..

OpenStudy (anonymous):

nahi yaar bus pakistan lejao phir tum free

OpenStudy (saifoo.khan):

Haha. Done. Kab chalna hai? @yummydum

OpenStudy (anonymous):

bus $2,000 mujhe de do baki sub khair hai, mein khud khayal kar loongi ...free biryani as a compliment ;)

OpenStudy (saifoo.khan):

Lmao. $2000 ki tou main zindagi bhar ki biryani kha sakta hoon. :P @yummydum

OpenStudy (anonymous):

$2000 main mein pakistan jaa sakti hoon aur shopping bhi poori....us mein se agar bacha tou tumhe biryani khiladoon gi :P

OpenStudy (saifoo.khan):

No thank you. Tumhari tokri main hole hoga, but Allah ka shukr mairi tokri main nahi hai.

OpenStudy (anonymous):

haha..chalo jao tum dubai chale jao..uri ko saath le jana :P

OpenStudy (saifoo.khan):

Lmao. Tum bhi chalo naa.

OpenStudy (anonymous):

mein tumhari kya lagti? :P

OpenStudy (saifoo.khan):

Uri mairi kia lagti?

OpenStudy (anonymous):

mein kya jaanoon? :P i dont go into private files

OpenStudy (saifoo.khan):

Hahaha. Aisa kabhi ho sakta hai k koi larki kabhi private files main na jaye?!

OpenStudy (anonymous):

LMAOO

OpenStudy (anonymous):

i respect private/personal space

OpenStudy (saifoo.khan):

Oh please. No girl is like that. I can list million of examples.

OpenStudy (saifoo.khan):

And since you belong to the same race, you can't be one. =D

OpenStudy (anonymous):

exactly why i tell you im different...sunnay ko taiyaar nahi ho, i know, but still its true :P

OpenStudy (anonymous):

to be a girl is not a race..its a species :P

OpenStudy (saifoo.khan):

OMG! EVERY OTHER girl EVERY OTHER says that she's not like "other girls" . Lol And you're saying the same thing!

OpenStudy (anonymous):

im not "like other girls"...im just not like girls at all :P

OpenStudy (saifoo.khan):

Wait! You're not like girls? Then? Are you like boys? lmao.

OpenStudy (anonymous):

tom boy

OpenStudy (anonymous):

acha ji mujhay kaam kerna hai, kisi aur ko dhoondo yeh sab bak bak kernay k liye :P

OpenStudy (saifoo.khan):

Haan haan. "larkon walay" kaam karnay hongay. :P Jao bhai. Kaam karo.

OpenStudy (anonymous):

if school work is "larkon walay kaam" then yes :P

OpenStudy (saifoo.khan):

Bhahiyon ki tarhan speed main kaam kia hai bhai apnay. Hats off.

OpenStudy (anonymous):

LOL

OpenStudy (saifoo.khan):

Haan waisay bhi larkiyan konsa parti hain.. Unhain ultay seedhay kaamon say fursay milaygi tou parhnay ka sochainge. :P

OpenStudy (anonymous):

uff itni nafrat lol :P

OpenStudy (saifoo.khan):

Lol. Not nafrat. Facts. Mairi konsa larkiyon say koi dushmani hai? ;D

OpenStudy (anonymous):

abhi nahi hai..jab shaadi ho jaegi tou phir poochna khud say k ab kuch nafrat hai ya nahi ;P

OpenStudy (saifoo.khan):

Nahi nahi, InshAllah aisa kuch nahi hoga. "She and I will live happily ever after <3". Lagta hai tumhain bara experience hai. 2-3 shadiyan kar chuki ho kia?

OpenStudy (anonymous):

LOLOLOLOLOL

OpenStudy (anonymous):

good to hear tum mein insaaniat hai :P

OpenStudy (saifoo.khan):

Alhamdulliah, achi wali hai. Tumhara husband jald suicide kar laiga. Tension na lo. :p

OpenStudy (anonymous):

Kaminay!

OpenStudy (saifoo.khan):

Haha. Aisa usko baar baar bologi tou aur jaldi kar laiga. ;D

OpenStudy (anonymous):

dont worry tumhari wali mere wale se pehli khudkushi kerlaigi :P

OpenStudy (anonymous):

ye shaadi hui nahi k time for funeral :P

OpenStudy (saifoo.khan):

Nah. Mairay sath itni khushi hogi k usko suicide ki zaroorat he nahi paregi.

OpenStudy (anonymous):

uff

OpenStudy (saifoo.khan):

Wait! Are you even going to get married? I doubt it.

OpenStudy (saifoo.khan):

MashAllah MashAllah. ;D

OpenStudy (anonymous):

abhi nahi for sure :P ...ill wait till im in my 20's...kaafi time para hai :D

OpenStudy (anonymous):

tumhara to lag raha hai kal shaadi hai :P

OpenStudy (saifoo.khan):

5~ saal tou hain. Tayyari start kardo! I wish. Ho jaye tou bohat he acha hai. ;D

OpenStudy (anonymous):

why so ready to get married? :P

OpenStudy (anonymous):

aur ji nahi abhi kuch 6-7 saat hein mere paas :)

OpenStudy (saifoo.khan):

Why shouldn't i be? aagay ka time kisne daikha hai? Hum rahain na rahain. ;D If you know what i mean.. Haha, haan haan.. pooray 20 saal he karlo. :p

OpenStudy (anonymous):

no i dont know what you mean...?

OpenStudy (saifoo.khan):

Like kia pta after 5-6 years you are alive or not. Phehlay karo, baad main karo karni tou hai he na. Tou for safety precautions, phehlay he karlo. Time bachao. :D

OpenStudy (anonymous):

LOL ...sahi

OpenStudy (saifoo.khan):

Ikr. Sahi like always. Ab nazar na lagao.

OpenStudy (anonymous):

nazar bhoolo ab thappar pare ga :P

OpenStudy (saifoo.khan):

I would love to get a thappar. ;D

OpenStudy (saifoo.khan):

Or thappars..

OpenStudy (anonymous):

kyun?

OpenStudy (saifoo.khan):

Why not? Thappar he tou hai.

OpenStudy (saifoo.khan):

But wait! Don't even dare to touch me. Mujhay koi deadly disease nahi lagwani.

OpenStudy (anonymous):

zor ka parta hai, soch lo? ...khair get used to it..jo aegi wo khud bohot mare gi :P

OpenStudy (anonymous):

mujhay koi zarurat nahi hai tumse disease lene ki so dont worry...tumhari jo aegi (agar aegi :P) wo khud mera kaam poora kerday gi

OpenStudy (saifoo.khan):

Haan haan. No worries. Bohat zoor zoor walay khaye hain.. Aur tumhara tou simple hai.. Haha. Disease mujhay lagay gi TUM say. InshAllah ayegi. And aisa koi kaam pura nahi karnay wali wo.

OpenStudy (anonymous):

uff..chalo ro nahi :P ...i have to go..tum jao usse dhoodo ;P

OpenStudy (saifoo.khan):

Haha. I'm going too. Nite. :')