OpenStudy (anonymous):

Simplify the expression 4 g minus 2 h minus 8 h plus 3 g. A)7 g minus ten h b)g minus ten h C)g plus 6 h D) 7 g plus 6 h

OpenStudy (anonymous):

4g-2h-8h+3g =4g+3g-2h-8h =(4+3)g-(2+8)h =?

OpenStudy (anonymous):

thats the answer?

OpenStudy (anonymous):

4g-2h-8h+3g 7g-10h so A is the answer

OpenStudy (anonymous):

Ok thanks