OpenStudy (kittiwitti1):

Uh... what the heck http://prntscr.com/8fsk7l

2 years ago
OpenStudy (anonymous):

what is cos^2 + sin^2 = ?

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

1

2 years ago
OpenStudy (anonymous):

you can simplify that part

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

But it's the same answer regardless so that isn't the issue?

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

(I only have one attempt left, don't wanna mess up here)

2 years ago
OpenStudy (anonymous):

they want you to simplify as much as possible

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

Got it. I may have more questions later, can I tag you here?

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

Thanks btw. :]

2 years ago
OpenStudy (anonymous):

you can simplify even further 1- 2 sin x cos x = 1 - sin(2x)

2 years ago
OpenStudy (anonymous):

your welcome. yes you can tag me

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

I didn't but I got it lol Thanks to both :]

2 years ago
OpenStudy (anonymous):

it says simplify completely so the given form could be simplified more :D

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

http://prntscr.com/8fsxsr These two though I'll try them out first.

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

is that you char >_> @Halmos

2 years ago
OpenStudy (anonymous):

depend on what is a char lol, char for charlie or the solid thingy xD

2 years ago
OpenStudy (anonymous):

\[\sqrt{4-4sin^2\theta} =\sqrt{4(1-sin^2 \theta)}=\sqrt{4(cos^2 \theta)} =2 cos \theta\] and \[\sqrt{9sec^2\theta-9} =\sqrt{9(sec^2 \theta-1)}=\sqrt{9(tan^2 \theta)} =3 tan\theta\]

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

what. @akitav I'm working on it myself @Halmos a hue?

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

:p

2 years ago
OpenStudy (imqwerty):

i've made u a mod a semi mod http://prntscr.com/8fsze4

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

Oh... uh thanks?

2 years ago
OpenStudy (anonymous):

:3 nope

2 years ago
OpenStudy (imqwerty):

:) http://prntscr.com/8ft03s

2 years ago
OpenStudy (anonymous):

lol @imqwerty :P

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

>_> I take it you're not Char then

2 years ago
OpenStudy (anonymous):

Indeed :)

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

... then why is your icon so similar.

2 years ago
OpenStudy (imqwerty):

in case u need any halp :) jst ask i wuld be tryin things like these till then - http://prntscr.com/8ft0w6

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

l0l am I reading the wrong things here? http://openstudy.com/users/charlotte123

2 years ago
OpenStudy (anonymous):

i have no clue :3 should i change it ?

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

^ prev post LOL I don't know, do what ya want. :p

2 years ago
OpenStudy (imqwerty):

similar icons don mean that those ppl r same :)

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

no they don't, but there is a possibility yes?

2 years ago
OpenStudy (imqwerty):

i can put up ur pfp as mine :) but this wont make me kittywitty

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

...that was not the point I made at all

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

and it's kittiwitti. I not Y.

2 years ago
OpenStudy (anonymous):

:D

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

My point is that people with double accounts tend to use the same pictures by habit, not that it has to be the same person BUT there's a possibility it is. so yeah

2 years ago
OpenStudy (kittiwitti1):

same kinds of pictures*

2 years ago
Similar Questions: